الگوریتم موبایلگدون (Mobilegeddon) یک الگوریتم ارائه شده توسط گوگل در سال ۲۰۱۵ بود. هدف اصلی این الگوریتم، تطابق وب‌سایت‌ها با دستگاه‌های موبایل و تبلت است. ب

ه عبارت دیگر، این الگوریتم بررسی می‌کند که آیا یک وب‌سایت قابلیت نمایش به صورت ریسپانسیو (Responsive) را دارد یا خیر.

صفحاتی که به درستی در دستگاه‌های موبایل نمایش داده می‌شوند، در نتایج جستجوی موبایلی بهتر از صفحاتی که این قابلیت را ندارند، رتبه‌بندی می‌شوند. این الگوریتم تنها بر روی نتایج جستجوی موبایل تأثیر دارد و بر روی نتایج جستجوی کامپیوترها و تبلت‌ها تأثیر ندارد. اگر وب‌سایت‌تان بهینه‌سازی موبایل دارد.

Mobilegeddon چگونه تأثیر دارد؟

4.7/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *